W piątek 18 października nasz trener Karolina Romanowska-Ciechan przeszkoliła zespół Kliniki Keep Smiling z Doskonałej Obsługi Pacjenta. Wspólnie wypracowali jednolity standard komunikacji z pacjentem i zasady budowy zaufania, bezpieczeństwa i profesjonalnej obsługi całego zespołu tj. lekarzy stomatologów, lekarzy ortodontów, lekarzy medycyny estetycznej, asystentki i personel recepcji. A wszystko to w oparciu o wnioski z szerokich międzynarodowych badań przeprowadzonych na klientach klinik stomatologicznych w Polsce i na świecie.
Wyszliśmy od omówienia „Kim Jest Pacjent Kliniki?” i poszerzaliśmy wiedzę na temat Potrzeb Pacjenta w oparciu o model piramidy potrzeb:
Wszystkie porady z tego szkolenia oparte zostały na praktyce lekarskiej. Bazują na 5 badaniach:
- 19 000 konsultacji – Skuteczność konsultacji pierwszorazowych
- 3 500 ankiet – Dentofobia czyli jak oswoić przerażonego pacjenta
- 3 200 ankiet – Jakie masz oczekiwania związane z leczeniem stomatologicznym
- 800 testów – 4 dominujące style zachowania
- 600 ankiet telefonicznych – Satysfakcja pacjenta stomatologicznego.
W trakcie szkolenia uczestnicy nauczyli się i dowiedzieli jak:
- Odpowiadać na najważniejsze potrzeby twoich pacjentów
- Budować autorytet oparty na zaufaniu
- Wprowadzać bezpieczną atmosferę w gabinecie
- Wzorcowo przeprowadzać kolejność każdej wizyty
- Zrozumiale i etycznie przedstawiać problem stomatologiczny
- Skutecznie przedstawiać proste i kompleksowe plany leczenia.
A wszystko po to aby zapewnić pacjentom Kliniki Keep Smiling opiekę na najwyższym poziomie! Dzień pełen dobrej energii 🙂