W połowie czerwca mieliśmy przyjemność zorganizować i przeprowadzić Warsztaty Strategiczne 2030 dla Mercedes Benz z Jawora. Warsztaty przeprowadziliśmy z 12 kluczowymi osobami z różnych działów biznesu. Głównym celem było przyczynienie się do wypracowania strategicznego kierunku rozwoju zakładu na kolejne lata poprzez wygenerowanie pomysłów w 4 kluczowych obszarach działalności. Strategia została stworzona w kontekście środowiska konkurencji i opierała się na modelu doskonałości EFQM oraz analizach SPACE i SWOT. Zajęło nam dwa dni, aby wesprzeć, nadać kierunek i zwiększyć ilość pozytywnej energii, kreatywności, wyobraźni biznesowej i strategicznego myślenia uczestników. Musimy przyznać, że atmosfera była niesamowita! Wyniki zostały przedstawione Dyrektorowi Zarządzającemu dr Andreasowi Schenkelowi, który zaszczycił nas swoją wizytą, odwiedzając na samym końcu warsztat. Wszystkie propozycje strategii zostaną wkrótce przedstawione zarządowi i będą dalej omawiane. Trzymamy kciuki za przyszłe kroki Fabryki Mercedes Benz Jawor! Wspaniale było być tego częścią 🙂