OCENA 360 STOPNI – FULL CIRCLE APPRAISAL
W ramach naszych usług, zapewniamy firmom współpracę nad projektami oceny i rozwoju pracowników. Jednym z tych procesów jest Ocena 360 Stopni. Kiedy ją stosujemy i jakie może przynieść korzyści organizacji, managerowi i członkom zespołu?
CZYM JEST OCENA 360 STOPNI?
Jest to proces oceny obejmujący zbieranie informacji na temat zachowań osoby ocenianej i konsekwencji tych zachowań. Ocena zwrotna jest uzyskiwana od przełożonego lub przełożonych, bezpośrednich podwładnych takiej osoby, jej kolegów i współpracowników, wewnętrznych i zewnętrznych klientów oraz dostawców, w zależności od stanowiska.
DLA KOGO?
Dla pracownika, dla którego rozwój osobisty jest ważny i cenny oraz, który chce wprowadzić zmiany w swoje życie zawodowe, jako kolejny krok w procesie rozwojowym. Dla pracownika o dużym potencjale, który jest ważny dla organizacji, a którego rozwój jest kluczowy dla powodzenia założeń firmy.
ZAŁOŻENIA PROCESU OCENY 360 STOPNI:
– ocena jest ważnym elementem rozwoju osobistego i zawodowego pracownika – zbierając informacje od wielu różnych osób, otrzymujemy pełny obraz zachowań organizacyjnych ocenianego.
CO ZYSKUJEMY W TYM PROCESIE?
– Oceniany manager: zyska cenną informację zwrotną na temat oceny różnych grup, z którymi współpracuje – podwładnych, współpracowników, przełożonych, dostawców, klientów wewnętrznych lub zewnętrznych –> ocena zwiększa wydajność i ma za zadanie prowadzić do mierzalnej poprawy zachowań ocenianego pracownika.
– Organizacja: zyska pełny obraz oceny zachowań managera w stosunku do wymagań na jego stanowisku; podkreśli znaczenie postawy continous improvement w organizacji; wzmocni motywację managera do pracy nad sobą, jednocześnie dając mu pozytywne wzmocnienie co do jego mocnych stron.
Zapraszamy do współpracy w procesie oceny 360 stopni!
kontakt:
Karolina Romanowska-Ciechan
Talent Recruiter, Trainer & Moderator
k.romanowska@openminds.pl
#ocena360stopni #fullcircleappraisal