BRAND MANAGER
24.10.2019
Dla naszego Klienta, największej spółki kapitałowej w sektorze Health Care, poszukujemy utalentowanych kandydatów na stanowisko:
Brand Manager
Miejsce pracy: Wrocław
Nasz klient zajmuje się kreowaniem nowych rozwiązań w oparciu o nowoczesną technologię dla branży medycznej. Firma chce urealnić proces transformacji cyfrowej w polskich szpitalach.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku zmierzy się z:
- Uczestnictwem w przekrojowych projektach w skali organizacji mających na celu rozwój działalności biznesowej kilku spółek w grupie
- Tworzeniem strategii marketingowej dla poszczególnych marek / brandów
- Opracowywaniem i wdrażaniem projektów marketingowych, nakierowanych na realizację celów PR/e-PR oraz wpływających na świadomość i wizerunek marki
- Przygotowywaniem we współpracy z zewnętrznymi agencjami materiałów komunikacyjnych do kampanii, akcji marketingowych BTL/Social Media oraz kampanii dedykowanych do obecnej bazy klientów
- Analizą i optymalizacją komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w kanałach online i offline
- Tworzeniem komunikacji dedykowanej ...
Szkolenie Doskonała Obsługa Pacjenta
24.10.2019
W piątek 18 października nasz trener Karolina Romanowska-Ciechan przeszkoliła zespół Kliniki Keep Smiling z Doskonałej Obsługi Pacjenta. Wspólnie wypracowali jednolity standard komunikacji z pacjentem i zasady budowy zaufania, bezpieczeństwa i profesjonalnej obsługi całego zespołu tj. lekarzy stomatologów, lekarzy ortodontów, lekarzy medycyny estetycznej, asystentki i personel recepcji. A wszystko to w oparciu o wnioski z szerokich międzynarodowych badań przeprowadzonych na klientach klinik stomatologicznych w Polsce i na świecie.
Wyszliśmy od omówienia „Kim Jest Pacjent Kliniki?” i poszerzaliśmy wiedzę na temat Potrzeb Pacjenta w oparciu o model piramidy potrzeb:
Wszystkie porady z tego szkolenia oparte zostały na praktyce lekarskiej. Bazują na 5 badaniach:
- 19 000 konsultacji – ...