• Specjalista ds. obsługi zamówień

    16.10.2017

    Dla naszego Klienta z Dolnego Śląska poszukujemy utalentowanych kandydatów na stanowisko:

    Specjalista ds. obsługi zamówień

    Lokalizacja: Bielawa / Dolny Śląsk

     

    Zakres obowiązków:

    • Wprowadzanie nowych zamówień do systemu ERP zgodnie z dostępnymi wytycznymi i korporacyjnymi zasadami.
    • Monitorowanie statusu i parametrów istniejących zamówień, w tym cen, ilości, danych materiałowych i danych klienta
    • Zapewnienie przepływu zamówień poprzez stały przegląd istniejących dokumentów i podejmowanie niezbędnych działań naprawczych / korygujących.
    • Przewidywanie potencjalnych zagrożeń i przeszkód w procesie zamówień i odpowiednie reagowanie by im zapobiec we współpracy z innymi działami.
    • Codzienne sprawdzanie kluczowych wskaźników niezbędnych do zapewnienia terminowej wysyłki, a w szczególności dostępności zapasów, stanu produkcji i wskaźników finansowych.
    • Zapewnienie prognozy wysyłanych ilości niezbędnych do planowania popytu i stanów magazynowych.
    • Koordynowanie, monitorowanie i usprawnianie procesu wprowadzania zamówień i dat potwierdzenia wysyłki do klientów.
    • Przygotowywanie lub pomoc w ...
    Czytaj dalej
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Eksportowego

    16.10.2017

    Dla naszego Klienta, koncernu Lincoln Electric, poszukujemy utalentowanych kandydatów na stanowisko:

    Specjalista ds. Obsługi Klienta Eksportowego

    Lokalizacja: Bielawa / Dolny Śląsk

     

    Zakres obowiązków:

    • Współpraca z organizacją sprzedaży Lincolna poza rynkiem europejskim w celu zwiększenia sprzedaży produktów Lincoln Electric w istniejących lub nowych kanałach sprzedaży.
    • Dostarczanie klientowi wszystkich niezbędnych informacji dotyczących oczekujących zamówień, faktur i innych kwestii, z odpowiednim wyprzedzeniem i w profesjonalny sposób.
    • Ścisła współpraca z zespołem marketingowym EMEAR w celu zapewnienia klientom najlepszej oferty.
    • Monitorowanie działań wraz z jednostkami Lincoln Electric oraz klientami w celu zapewnienia wszystkich wymaganych informacji oraz zadowolenia z produktu w celu uzyskania dodatkowej sprzedaży.
    • Wprowadzanie nowych zamówień do systemu ERP zgodnie z dostępnymi wytycznymi i zasadami obowiązująmi w korporacji.
    • Monitorowanie statusu i parametrów istniejących zamówień, w tym ceny, ilości, danych materiałowych i danych klienta.
    • Zapewnienie ...
    Czytaj dalej